Chcete naštartovať v tele gény štíhlosti a omladnúť?

Počuli ste o sirtuínoch? Chcete naštartovať v tele gény štíhlosti a omladnúť?
Výživa založená na sirtuínoch je nový fenomén. Mňa najviac zaujal fakt, že odporúča piť červené víno a jesť čokoládu☺ Teória je založená na fakte, že určité vybrané potraviny dokážu aktivovať v tele proteíny, ktoré nazývame sirtuíny. Tieto potraviny naštartujú váš metabolizmus, zabraňujú zápalovým reakciám, pomáhajú redukovať tuk a majú omladzovacie účinky. Stimulujú v tele tzv. gény štíhlosti“.
Ktoré potraviny obsahujú sirtuíny?
Je to veľmi sympatická teória, pretože medzi tieto potraviny patrí napríklad horká čokoláda (obsah kakaa 85% a viac), káva a červené víno. Ďalšími potravinami sú jablko, zelený čaj, chilli papričky, vlašské orechy, zázvor, celer, pohánka, olivový olej, kapusta, čučoriedky, losos, citrusové plody, kapari, petržlen a kurkuma.
Bolo by však veľmi jednoduché jesť čokoládu, piť víno a tak pekne chudnúť však?

Mne sa táto teória zapáčila, pretože zoznam potravín a princíp stravovania sa veľmi podobá mojim vedomostiam a teórii, s ktorou pracujem. Nestačí iba jesť hlava nehlava potraviny s obsahom sirtuínov a budeme krásne chudnúť a mladnúť. Všetko funguje za splnenia ďalších podmienok.

Spísala som rady, ako môžete podporiť vo svojom tele produkciu sirtuínov a vyprovokovať tak svoje „gény štíhlosti“.

Čo teda máme urobiť?
1. Jedzte 3 jedlá s obsahom sirtuínov denne
2. Každý deň vypite k jednému z jedál zelené smoothie s obsahom sirtuínov

Všetko funguje za splnenia ďalších podmienok:
➢Jedzte pravidelne (ideálne v rovnakých časoch)
➢Nevynechávajte jedlá
➢Jedzte vyvážene
➢Jedzte 3 x denne
➢Dodržiavajte pauzovanie 5 hodín medzi jedlami
➢Dodržiavajte nočnú pauzu minimálne 12 hodín
➢Dostatočne spite 7-8 hodín denne.
➢Pite dostatok vody minimálne 0,03l/1 kg telesnej hmotnosti

  • Peter Korim

    môžte prosím uviesť odkaz na medicínsku štúdiu potvrďujúcu účinnosť vašej metódy? ďakujem.